Maksu- ja toimitusehdot 22.4.2018

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Verkkokaupassamme maksaminen on turvallista maksuvälittäjän kautta

Tuotteet sekä niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
Maksupalvelun tarjoaa Checkout Finland.

Tilausvahvistus
Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan

  • tilausnumero
  • tilatut tuotteet
  • tilauksen loppusumma
  • toimituskulut

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Jokaisen tilauksen yhteydessä sitoudut voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitusaika

Lähetämme varastossa olevat tuotteet postitse mahdollisimman pian. Käsittelyaikamme varastotavaroille on normaalisti 1-3 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta.

Poikkeuksellisista toimitusajoista tiedotamme aina verkkokaupan etusivulla.

Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä.

Toimituskulut ja toimitustapa

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut Suomeen ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.
Toimitustavaksi voit valita myös noudon toimipaikastamme, tällöin toimituskulut ovat 0€.

Yli 70€ tilaukset toimitamme ilman toimitusmaksuja. Ilmainen toimitus koskee postipakettia.
Ilmainen toimitus ei koske yritysasiakkaita.

Postipaketti 5,50 euroa
Lähetys noudetaan valitusta postista tai postin pakettiautomaatista. Yleensä tilaus on noudettavissa 1-2 työpäivän sisällä kello 16 jälkeen.

Postitoimipaikka: Saapumisilmoitus tulee tekstiviestillä sekä yleensä myös lähetyksessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Lähetystä säilytetään postissa saapumispäivän lisäksi 7 vuorokautta.

Pakettiautomaatti: Saapumisilmoitus ja pakettiautomaatin koodi lähetetään tekstiviestillä. Pakettia säilytetään automaatissa 7 päivää sen saapumisesta.

Tuotteen palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palauttaminen on Suomen osalta maksutonta. Ulkomaan tilauksissa perimme toimitusmaksun palautuksista.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Jos haluat palauttaa tuotteen, olethan aina ensin meihin yhteydessä joko sähköpostilla info@fiininaturally.fi tai p.+358402545060

Kun palautettavat tuotteet on hyväksytty, ostosumma palautetaan tilillesi yleensä käytetyn maksutapatarjoajan kautta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa ja viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, ilmoita virheestä välittömästi osoitteeseen info@fiininaturally.fi tai p. +358402545060

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Tuotevirheen korjaaminen
Jos toimitettu tuote on vioittunut, otathan yhteyttä meihin, jotta voimme korvata vioittuneen tuotteen.

Tuotteet ja tuotehinnat
Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Verkkokaupassa näkyvä hinta on voimassa oleva hinta. Tuotteiden hintaan sisältyy 24% arvonlisäveroa. Selkeästi havaittavan hintavirheen osalta pidätämme oikeuden periä tuotteen oikea hinta.

Noutamatta jäänyt paketti
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamatta jääneistä paketeista aiheutuneista molemman suuntaisista toimitus- ja palautuskuluista vastaa asiakas. Paketin toimituskulujen lisäksi asiakkaalle tulee maksettavaksi 15 € paketin palutumisesta aiheutuneita kuluja. Hyvitämme mahdollisen jäännöksen tuotteiden osalta asiakkaan tilille.

Kuluttajan oikeudet
Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa löydät kuluttajaviraston sivuilta.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).